20 Ağustos 2017 Pazar

YORULDUM ANNE

Özledim sıcaklığını
Yanağımdaki dudaklarını
Gözlerini özledim
En çokta sarılmalarını
En çokta kaygılı bakışlarını
En çokta dalıp dalıp bakmalarını
Bitmiyor en çoklar anne
Her şeyini her anını çok özledim

Korkuyorum unuturum seni diye
Bir günüm sensiz geçer diye
Aklımdan çıkıp gidersin diye
Seni unutursam zalimlerini de unuturum diye

Şimdi düşmanım ben herkese
Sana acı çektirenlere
Canını yakıp gidenlere
Düşmanım bu hayatta anne

Her gün dua ediyorum ben Allah ıma
Canını yakanların canını yak diye
Hakkını alanların hakkını al diye
Utanmazları utandır diye

Biliyor musun herkes inkârcı olmuş
Herkes yaptıklarını unutmuş
Herkes bir yolunu bulmuş Allah ı unutmuş
İki yüzlü olmuş dilleri yalan dolmuş

Ahh annem
Herkes diyor ki unut geçmişini
Geçmişimde sen varsın anne
Takıldım kaldım sanıyorlar şerefsizlere
Benim yangınımda sen varsın anne
Kalbimde yüreğimde nefesimde
Bu aralar sıklaşan sigaramda
Gözyaşımda aklımın her köşesinde

Ne olursun gel artık rüyalarıma
Ben konuşayım sen dinle
Suskun dilimi çöz
Yanan yüreğimi dindir anne

Bir bayram daha geldi anne
Bir bayram daha sensiz
Çok özledim seni
Her bayram öpemediğim elini

Çok yoruldum anne
Her bayram gözyaşımı saklamaktan
Sessiz haykırışlarla seni yaşamaktan
Gel artık rüyalarıma ne olursun
Ne umudum kaldı ne gücüm
Al beni de kollarına
Birlikte gidelim sonsuzluğa
Sen cennete belki ben cehenneme
Yeter ki son kez al kollarına…

               gizlisevda55 (R.Ç)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder