22 Mayıs 2016 Pazar

BIRAKMA BENİ ANNE

Artık yoruldum anne
Ne gücüm kaldı ne hevesim
Kırdılar kolumu kanadımı
Acımadan dönüp bakmadan

Biz senden sevgiyi böyle öğrenmemiştik
Sevgi üzmezdi hani acıtmazdı yürekleri
Merhamet verirdi hani taş yüreklere
Huzur verirdi hani sevgi şefkat

Ne huzur kaldı ne sadakat
Vuran vurana artık anne
En yakındaki de vurur olmuş en uzaktaki de
En çokta sana vuranlar bana da vurdu anne

Canım çok acıyor anne
Yüreğim kanıyor kanadıkça acıyor
Ah annem önce kalbini alırlar senden
Sonra ikiye bölüp verirler eline
Kimin umurunda ki kanamış acımış anne

Sevmeye gücüm yok artık anne
Gücüm yetmiyor artık nefesime
Kalbimin acıları sancıları
Beni benden aldı anne
Seni özledim ben anne
Gerçek seven sevilen

Yokluğun şimdi daha ağır geliyor bedenime
Eskiden elimden tutar kaldırırdı bir sevgili
Oda vefasızlığa yol aldı gitti be anne
Seni çok özledim
Sana gelmek istiyor bedenim
Kucakla beni anne sakın bırakma
Sakın ola bırakma beni anne
Sana geliyorum tut elimden anne

                           gizlisevda55 (R.Ç)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder