27 Mayıs 2016 Cuma

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN

Doğum günün kutlu olsun
Kutlu olsun bensiz ilk günün
Kutlu olsun sevgili en güzel günün
Belki huzurlu belki huzursuz
Kutlu olsun mutlu olsun

Zor alışkanlıklardan vaz geçmek
Belki eksikliğimi de hissedersin
Belki sancılı geçecek ilk günün
Sana hayat devam ediyor sevgili
Yerime koyduğun dindirir sancılarını belki

Biliyorsun şükrümdün doğduğun gün
Duamdın ALLAH a benim olduğun gün
Adı batsın bu ayrılığın
Batsın bu hayat yanında olamadığım bu gün

Bugün senin doğum günün
Gözlerimden akarsın bu gün
Her gidişlerin ilki senet midir ayrılıklara
Keşke olsaydım şimdi yanında
Sarılsaydım doya doya sımsıkı
Bir buket beyaz gülü soldursaydım karşında

Ey güzel gözlüm
Gözlerine bak beni göreceksin aynada
Dokun kalbine çırpınıyorum bak içeride
Sen istemesen de
Ben hep sendeyim sevgili
Doğum günün kutlu olsun

                   gizlisevda55(R.Ç)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder