25 Mayıs 2016 Çarşamba

GİTME VAKTİ GELDİ

Gitme vakti geldi sevgili
Sana bırakıyorum sevmelerimi
En sevdiğin gözlerimle gülüşlerimi
Bakarsın belki özlediğinde
Gülüşümle gülersin belki üzüldüğünde

Gitme vakti geldi sevgili
Sana bırakıyorum en sevdiğin kokumu
Bir dal gül bırakıyorum başucuna
Kokumu sıkıyorum dikenine
Avuçladığında ellerinde ben
Beyaz gülünde sen

Kim bilir belki dikeni batar
Hani kanarya parmağın
Ağzına götürürsün emersin ya hani kanayan yaranı
Belki kokum bulaşır kanına
Belki beni yine içine hapsedersin

Gitme vakti geldi be sevgili
Hayallerimi sana bırakıyorum
En sevdiğim hayalim sana emanet
Tükenen son umudumuda harcayıp
Gidiyorum be sevgili

Belki bir gün sıkışınca kalbin
Acırsa amansızca sol yanın
Belki gözlerinden bir damla göz yaşın
İsmimi zikredersin farkında olmadan

Demiştim sana dediğim gelir aklına
Sevemez seni ben gibi gitme dediğimde
Yıkılan bu kocaman yüreğin acısı vurur yüzüne
İç çekerek söversin kendine ettiklerine

Üzülme be sevgili
Gidiyorsam sen mutlu ol diye
Varlığım yüzünde öfke
Kalbinde hüzün bırakmasın diye
İçimde en büyük sevginle
Aklımda sevgi sözlerinle
Seni Allah a emanet edip
Gidiyorum işte sevgili
Gitme vakti geldi
Hoşcakalları hiç sevmesemde
Sen hep HOŞ kal HOŞCA KAL..
                         gizlisevda55(R.Ç)

 

1 yorum: