22 Mayıs 2016 Pazar

ZALİM

An gelir tükenir her şey
An gelir biter ömürler
Bir sen tükenmedin be zalim
Gönlümün ateşinde kor oldun yaktın ben zalim

An geliyor duruluyor denizler
An geliyor kuruyor dereler
An geliyor diniyor damla damla yağmurlar
Bir sen dinmedin gözümden be zalim

Son bahar gelir kurur yapraklar
Uçar gider göçmen kuşlar
Bir sen uçamadın kalbimden be zalim
Bir sen kurumadın gönlümden
Bir sen düşemedin dilimden

Ne çabuk unuttun gözlerimdeki seni
Ne çabuk attın kalbindeki beni
Ne çabuk unuttun sarıldığımız günleri
Bakmaya doyamadığın gözlerimi unuttun demi

Ben seni vicdanlı bilirdim merhametli bilirdim
Yüzüne tükürdüklerin gibi değildin
Ben seni sen olduğun için sevmiştim
Şimdi başkası olmuşsun görmezsin be zalim

Sende anlarsın bir gün inan
Düştüğünde bir kötünün eline
Ağlar mısın o zaman acır mı yüreğin
Hatırlar mısın bu günleri kor ettiğin yüreği
Kaderine mi isyan ederisin kendine mi?
Dövünür müsün ben ne yaptım diye

Ah zalim ah
Duyarsam akmış gözlerin
Ben yine hissederim yine yanarım
Seni sorarım dostlara
Bir selam salarım ardından
Taş koyar bağrıma
Geçer giderim sen bilmeden görmeden

Olsun be zalim
Unut sen her şeyi
Ardındaki sevgimizi sevmelerimizi
Bir ben miyim böyle bahtsız der geçerim
Ben seni yine severim be sevgili
Ben seni yine özlerim
Ömür beni unutsa da
Ben seni unutamam be zalim…

                                gizlisevda55 (R.Ç)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder