26 Mayıs 2016 Perşembe

ÇOK ÖZLEDİM

Bir gün daha geçti sensiz
Ziyan olan koskoca bir gün
Ne sesini duyabildim ne yüzünü
İçimde kıvrandın durdun acıta acıta

Bir yanım sana koşmak istiyor
Bir yanda kırgınlığım dur diyor
Duruyorum göğsüme saplanan bir acı ile
Sıkışıyorsun yüreğimin en ulaşamadığım yerinde

Böylemi yaşayacağım her gün seni
Her gün özleyerek mi bekleyeceğim bi haber
Her gün korkarak mı bekleyeceğim
Ya elin olduysan diye

Of güzel gözlüm
Düşünmesi bile zulümken
Kalbim durur o gün duyduğumda
Sen gülerken tatlı tatlı ellere
İçin sızlamaz mı hiç
Beni koyduğun bu hallere

Hele akşam olmasın ki gör içimdeki seni
Dualarımda sayıklandığım hallerimi
Çalan her şarkıdaki senleri
Geçmeyen zamanın çaresizliğini
Doğmayan güneşi beklemenin ıstırabını
Gözlerimin uykuya hasretini

İşte böyle
Bir gün daha geçti sensiz
Ne sesini duyabildim ne yüzünü
Ağrıyan sol yanımın dineceği günü bekleyerek
Belki de duracağı günü
Ölümden korkmuyorum da
Sensiz ölürüm diye korkuyorum
Ya bir daha göremezsem duyamazsam sesini diye

Neyse belki bir gün okursun bunları
Belki unutamadıkların iter seni buralara
Belki bir daha bulamazsın beni
Ama şunu bil ki SENİ ÇOK ÖZLEDİM
Kırılsam da acıtsan da
Ben seni yine de ÇOK ÖZLEDİM
                   gizlisevda55(R.Ç)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder