30 Mayıs 2016 Pazartesi

SÖZ VERDİĞİM GİBİ

Yar sesini özledim
Yüzüne hasret kaldı gözlerim
Yar ben senin yüreğini özledim
Dokunmalarını sarılmalarını
Sevmelerini özledim

Canımı yakıp gittiğin gün
Canımın yandığını anlayamadın
Anlayabilseydin hissedebilseydin
Senin de yanardı canın canım yandığında

Kelimeler yetmiyor içimdekileri yazmaya
Eksik kalıyor şiirlerim sen olmayınca
Yazıp yazıp atıyorum sayfalarımı
Edebimi aşıp ta canın yanmasın diye

En çokta ne zoruma gidiyor biliyor musun
Sen olmasan ben ne yapardım diyordun ya
Şimdi beni sensiz bırakıyorsun
Söyle şimdi ben ne yapayım nasıl edeyim
Zoruma gidiyor işte böyle düşünmeden gidişin

Sanma sakın unuturum seni
Sanma sakın severim başka birini
Peşindeyim hep söz verdiğim gibi
Umutsuzca bekliyorum son hamleni
Ya sözümde durur severim ömür gibi
Ya söz verdiğim gibi çeker giderim ölüm gibi

                                             gizlisevda55(R.Ç)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder