29 Mayıs 2016 Pazar

YANILMIŞIM KANMIŞIM

Unutulmaz sandığım şeyler vardı aramızda
Unutulamaz dediğim anılar
Birlikte hayalini kurduğumuz yarınlar
Meğer ne çabuk unutuluyormuş yaşanmışlar

Önemsiz değersiz şeyler unutulurmuş
Yaşanan her şey mi sahteydi
Ya kalbin o heyecanın o damı sahteydi
Giderken ağlamaların
Ardımdan bakışların
Hepsi mi sahteydi

Sarıldığımda sımsıkı kalbinin koştuğunu hissederdim
Gözlerinden akan mutluluğu
Güldüğünde iyi ki varsın deyişlerini
Heyecandan kızaran yanaklarını
Seni seviyorum deyişlerini
Yalan mıydı hepsi

Hani derdin ya bazen
Keşke yanında olsaydım diye
Zor zamanların kandırmasıymış meğer
Meğer içi boş avutma sözleriymiş

Sana derdim ya merhem oldun yarama
İlaç oldun sen acıma
Meğer zehir olmuşsun sen her yanıma
Kusuyorum şimdi zehrini yana yana
Keşke yaralarım kendi kurusaydı kanaya kanaya

Yalanmış gerçek sandıklarım
İkiyüzlüymüş hayatı yaşadıklarım
Allah tan korkmaz kuldan utanmaz
Vicdansız çıktı bağlandıklarım

Ne diyelim ne söyleyelim ki
Kanmışlığın hüznüyle acısıyla ne diyeyim ki
Öfkemi saçayım küfür mü?
Ne diyeyim ki sevdiğim
Sen gerçektin ben ise sahte
Söz mü söylenir böylesine

İçimden ne geçiyor bilirmisin
Şimdi yanında olmak vardı
Gözlerinin içinde kaybolmak
Ellerini kalbime koyup
Seni seviyorum demek vardı
Seni seviyorum deyip sarılmak vardı
Zehir olsa sonraları
Kokunu içime çekmek vardı…
                       gizlisevda55(R.Ç)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder